Efektivní promo za nejnižší cenu nefunguje
Od ledna 2015 se společnost Henkel rozhodla ukončit spolupráci s dodavatelem promotion v síti Tesco a Ahold a vrací se v těchto sítích k ppm factum.
Rozhodnutí padlo do důkladné analýze efektivnosti akcí (porovnání konkrétních realizovaných projektů a vyhodnocení tvrdých dat z jednotlivých řetězců).
Přes fakt, že stávající pronajímatel ploch v sítích Ahold a Tesco, poskytoval služby promotion formou tzv. „Easy proma“, při kterém neúčtuje poplatek za pronájem plochy, analýza prokázala neefektivnost takového způsobu podpory prodeje.
Studie, jejíž detaily jsou k dispozici v přiloženém souboru, ukázala, že z hlediska úspěšnosti akcí nevyhrává cena za realizaci, ale propracovaná systematická práce na vzdělávání promo týmů a zejména marketingový koncept, který se opírá o strategii jednotlivých značek. Hosteska v tričku u regálu v dnešní době v záplavě konkurenčních aktivit už jednoduše nestačí.
Neváhejte nás kontaktovat v případě, že i Vás zajímá systém efektivního sales promotion.
Váš tým ppm factum