KMV MATTONI – ppm europe a.s.
Na konci března společnost KMV a.s. rozhodla o exkluzivním dodavateli unikátního projektu monitoringu.
Společnost KMV a.s. a Poděbradka a.s., vlastníci značek Mattoni, Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda a zároveň distributor džusů Granini a sirupů Yo, se rozhodla v březnu v několikakolovém výběrovém řízení pro nového dodavatele dat z pole.
V tvrdé mezinárodní konkurenci společností zaběhlých jmen v oblasti Retail auditu a merchandisingu si společnost ppm europe a.s. vedla nejlíp a stane se tak od května exkluzivním dodavatelem dat pro KMV a.s. a Poděbradka a.s. v unikátním retailovém výzkumu se zaměřením na „Store research“.
Jedná se o speciální projekt definovaný zadavatelem, který svou rozsáhlostí přináší oběma stranám nové možnosti spolupráce. ppm přináší zkušenost ze svého již zaběhlého a osvědčeného programu Storetrack® (monitoring regálů) a Socrates® (kontrola obchodních zástupců) a zároveň připraví nové postupy „in-store research programu“ v jednotlivých řetězcích ušité na míru pro KMV a.s. a Poděbradka a.s..
S měsíčním počtem téměř 2000 pravidelně navštěvovaných provozoven jde s určitostí o největší projekt marketingového výzkumu na českém a slovenském maloobchodním trhu s rychloobrátkovým zbožím vůbec.
Obě společnosti již zahájily spolupráci a věří, že se jedná o dlouhodobý svazek k oboustrannému prospěchu a růstu.