Knorr on-line

09. 02. 2012

Svět promotion se v ppm factum začíná aktivovat i v on-line prostředí. Agentura připravila se společností Unilever první on-line kampaň v prostředí sociální sítě. Husté a vydatné polévky Knorr zasytí nejen v době oběda nebo lehké svačinky, ale začaly sytit i prostředí Facebooku.

„Spolupracovat na tomto projektu s lidmi z Knorru bylo zábavné“ říká Marek Valiček, art director ppm factum. „Naše návrhy klienta přesvědčily. Předložili jsme koncept celé aktivity, připravili jsme společně vizuály doprovázející kampaň a aplikaci „únorbudehustý“ jsme na Facebooku spustili k 1. únoru. Prostředí sociální sítě ideálně komunikuje k cílové skupině, kterou není zrovna jednoduché oslovit klasickými kanály v ATL kampaních. Zajímavá je pro klienta také interaktivita daná typem prostředí, ve kterém se pohybujeme. Z reakcí uživatelů Facebooku můžeme zjistit okamžitou reakci, hodnocení nabízených produktů nebo služeb a styl jejich vnímání. Bylo nám jasné, že komunikace musí být postavena v tónu uživatelů Facebooku a současně i hlavní cena do soutěže musela korelovat s jejich stylem života. Zájem o „hustý únor“ se u uživatelů Facebooku prokázal nadstandardní návštěvou aplikace. Už šestý den po aktivaci aplikace jsme na stránce měli 1.000 návštěvníků!“

Aplikace obsahuje nejen komunikaci vlastní soutěže s polévkami Knorr, ale současně i tour plán, ve kterém se mohou uživatelé Facebooku dočíst o plánovaných návštěvách hostesek distribuujících vzorky plévek Knorr v business centrech po celé republice. Aplikace rovněž umožňuje pozvání týmu hostesek přímo do firem. Polévky Knorr se tak dostanou i do míst mimo schválený tourplán.

„O nově zrealizovanou návštěvu hostesek s polévkami Knorr je nečekaný zájem. Museli jsme začít poptávky k návštěvě selektovat podle obsazenosti kanceláří nebo firem a dostupnosti z pohledu regionálního umístění. Tam, kam nebude možné fyzicky zajet, doručíme polévky poštou. Knorr se tak dostává k lidem novou cestou a aplikace „únorbudehustý“ ukazuje, že jde o cestu efektivní.“ Dodává Marek Valiček.

www.facebook.com/unorbudehusty