Kreativní digitální kampaň Rukavice SPONTEX 2021

06. 09. 2021

Pro společnost Spontex jsme právě ukončili první fázi dlouhodobější komunikace, která se nyní orientovala primárně na online.

 

Situace:

V době koronavirové pandemie vzrostl velmi výrazně zájem o hygienické a sanitární prostředky, především v kategorii rukavic. Společnost Mapa Spontex CE, s.r.o. chtěla využít této velmi vysoké poptávky pro svoji značku rukavic SPONTEX. Proto jsme přišli s kreativní digitální kampaní v online prostředí, která právě v této době byla nejvíce in.

 

Cíl kampaně:

Nošení rukavic je normální, dlouhodobě až trendy, navíc s rukavicemi Spontex v čele.

 

Provedení kampaně:

Představení rukavic v mnoha nečekaných situací, ve kterých se dají úspěšně využívat.

Headline: „Hýčkejte si své ruce, ať děláte cokoliv...“

  • Awareness  - lifestyle podpora rukavic na jednorázové i na vícenásobné použití 
  • Vytvoření vizuálního stylu
  • Online aktivity
    • Návrh nového stylu webu
    • Digitální soutěž na sociálních sítích s dárky Spontex za online aktivitu
    • Využití influencerů
    • Návrhy pro další využití rukavic SPONTEX v budoucí online komunikaci
  • Retailové aktivity
    • Návrhy pro další využití rukavic SPONTEX v budoucí retailové  komunikaci

 

Výsledky kampaně:

  • Nový svěží vizuální styl značky SPONTEX – inspirační fotografie
  • Nový web -  využití nových vizuálů – přehlednost, jasné sdělení
  • Sociální sítě
    • Facebook – komunikace produktových benefitů prostřednicvím lifestylových fotek reálných situací využívání rukavic Spontex.
      • 65 609 unikátních uživatelů s frekvenci 2,30
      • 1 262 kliků na web s průměrnou cenou 13 Kč
    • Instagram
      • 6 příspěvků na zdi, 9 organických Stories vlastní tvorby, sdílení Stories od influencerů.
      • 153 477 unikátních uživatelů s frekvenci 1,70

 

  • Influenceři
    • celkem 378 863 impresí

 

S další částí kampaně se již brzy můžete setkat v e-commerce i klasickém retailu.

Některé prvky komunikace přikládáme k nahlédnutí.