Kreativní digitální kampaň Rukavice SPONTEX 2021
Pro společnost Spontex jsme právě ukončili první fázi dlouhodobější komunikace, která se nyní orientovala primárně na online.
Situace:
V době koronavirové pandemie vzrostl velmi výrazně zájem o hygienické a sanitární prostředky, především v kategorii rukavic. Společnost Mapa Spontex CE, s.r.o. chtěla využít této velmi vysoké poptávky pro svoji značku rukavic SPONTEX. Proto jsme přišli s kreativní digitální kampaní v online prostředí, která právě v této době byla nejvíce in.
Cíl kampaně:
Nošení rukavic je normální, dlouhodobě až trendy, navíc s rukavicemi Spontex v čele.
Provedení kampaně:
Představení rukavic v mnoha nečekaných situací, ve kterých se dají úspěšně využívat.
Headline: „Hýčkejte si své ruce, ať děláte cokoliv...“
- Awareness - lifestyle podpora rukavic na jednorázové i na vícenásobné použití
- Vytvoření vizuálního stylu
- Online aktivity
- Návrh nového stylu webu
- Digitální soutěž na sociálních sítích s dárky Spontex za online aktivitu
- Využití influencerů
- Návrhy pro další využití rukavic SPONTEX v budoucí online komunikaci
- Retailové aktivity
- Návrhy pro další využití rukavic SPONTEX v budoucí retailové komunikaci
Výsledky kampaně:
- Nový svěží vizuální styl značky SPONTEX – inspirační fotografie
- Nový web - využití nových vizuálů – přehlednost, jasné sdělení
- Sociální sítě
- Facebook – komunikace produktových benefitů prostřednicvím lifestylových fotek reálných situací využívání rukavic Spontex.
- 65 609 unikátních uživatelů s frekvenci 2,30
- 1 262 kliků na web s průměrnou cenou 13 Kč
- Instagram
- 6 příspěvků na zdi, 9 organických Stories vlastní tvorby, sdílení Stories od influencerů.
- 153 477 unikátních uživatelů s frekvenci 1,70
- Facebook – komunikace produktových benefitů prostřednicvím lifestylových fotek reálných situací využívání rukavic Spontex.
- Influenceři
- celkem 378 863 impresí
S další částí kampaně se již brzy můžete setkat v e-commerce i klasickém retailu.
Některé prvky komunikace přikládáme k nahlédnutí.