Máte to také tak? „Máme hromadu dat, ale nemáme čas je zpracovat…“

26. 10. 2022

Znáte ten stav, kdy máte k dispozici přehršel dat, ale buď nemáte čas, nebo si kolikrát nevíte rady s tím, jak data poskládat a získat čitelný ucelený přehled? Ano?! Tak přesně tohohle stavu se u našich klientů snažíme předcházet.

Cílem naší divize Retail auditu je klientům dodávat data již na „zlatém podnose“, tudíž ucelená, přehledná a ihned čitelná. K tomuto účelu nám skvěle pomáhá i takzvaná infografika, obecně řečeno efektivně poskládaný obrázek, graf, či tabulka ze kterých je možné rychle a efektivně vstřebat ty nejdůležitější informace.

Největšími benefity infografiky je pro naše klienty bezesporu urychlení práce s doručenými daty. Jelikož právě čas je v dnešní době jedním z nejcennějších komodit. Naši zákazníci nemusí trávit svůj drahocenný čas s grafickou úpravou dat a jejich finálním zobrazením, ale získají nástroj, ve kterém se snadno zorientují a jsou si schopni ihned dohledat aktuálně potřebnou informaci, kterou mohou obratem sdílet se svými kolegy, mohou ji použít pro svá důležitá strategická rozhodnutí, či o ni mohou doplnit naléhavý report pro svého nadřízeného.

Výhodou použití inforgrafiky může být i zaujetí publika. Pro některé posluchače znamená vidina velkého objemu čísel něco neuchopitelného, a tudíž číslům nevěnují tolik pozornosti, kolik bychom kolikrát chtěli či potřebovali. Pokud ovšem ty samé hodnoty přeformulujeme do přehledného grafu, tabulky či obrázku, pak je mnohem větší pravděpodobnost, že si získáme nejen pozornost publika, ale že si všichni odnesou právě ty závěry a informace, které potřebujeme.

Máte i Vy nějakou zajímavou pomůcku k prezentaci či analýze dat? Podělte se s námi jakou!