MERCI (beaucoup)
Zákazníci závislí na čokoládě mohli v sítích Globus nebo Ahold ochutnat nové čokolády nabízené hosteskami ppm factum.
Značka Storck totiž na trh uvádí tabulkové čokolády se čtyřmi nejoblíbenějšími příchutěmi bonboniéry Merci – Finest Selection.
Hostesky v elegantních černých sukních nebo kalhotách v kombinaci s bílou košilí nabízely k ochutnávce tabulky mléčné čokolády, čokolády oříškové s mandlemi nebo příchuť kávy na bílé čokoládě.
Největší zájem ale zákazníci prokazatelně projevili o příchuť „extra hořká“ s 72% obsahem kakaa.
Zákazníci u ochutnávkového stánku ocenili marketingovou strategii značky, kdy oblíbené příchutě čokolád z bonboniér tvoří celou tabulku čokolády.
„No to jste mě dostaly“ poznamenala nejedna žena zákaznice. „Dříve jsem mojí mlsnou pusu mohla omluvit nízkou gramáží jedné Merci tyčinky. Tabulka čokolády už omluvit nepůjde….ve kterém regálu tu extra hořkou najdu...?“
Další ochutnávky produktů značky Storck na sebe nenechají dlouho čekat. Jako vítěz výběrového řízení bude ppm factum ochutnávky pro značku realizovat i při dalších eventech.