Netušené možnosti práce se získanými daty
DATA – jeden vidí směsici čísel a nic mu neříkají, druhý vidí nekonečný zdroj dat, podle kterého se dá řídit celý svět. V ppm factum divizi retail auditu narazíte rozhodně na ten druhý typ lidí. Rádi v číslech hledáme odpovědi na otázky našich klientů, jako jsou například: Mám své výrobky v rámci druhotného umístění vystavené ve správné části prodejny? Odpovídá můj market share podílu na druhotných umístěních? V jakých kategoriích jsem dražší/levnější než konkurence? Jaký je můj podíl na regále vs. market share? Dodržují jednotlivé prodejny naši firemní politiku?
Důležité je od klienta zjistit, co je účelem měření a k čemu chce data používat. Na základě toho společně s klientem nastavíme kompletní sběr a můžeme mu připravit report, kde jsou získaná data připravena do snadněji čitelné podoby – grafů či stručných komentářů, v některých případech report doplníme o fotky či ppm factum doporučení. Samozřejmostí je i pomoc s porozuměním samotných dat, kdy se s klientem rádi osobně setkáme a vše probereme. S námi se nemusíte čísel bát! Naučíme Vás, jak s daty pracovat a vytěžit z nich maximum.