POPAI AWARDS 2012 – ocenění naší práce pro Bosch
Jak vzbudit pozornost mužů, když jde o vysávání? Ano, vysávání!
Postavte k vysavači Marilyn Monroe. Marilyn Monroe v jejích klasických bílých šatech s plným dekoltem a s pověstnou pihou u nosu.
Marilyn Monroe proto ve vybraných obchodních centrech po celé ČR úspěšně promovala výrobky společnosti Bosch v rámci promotion “Bosch stars”.
Atraktivní expozice, kvalitní prověřené produkty a přítomnost MM dokázaly zastavit zákazníky a promotéři měli možnost promovat nejen výkonné vysavače, ale i další výrobky, kterými Bosch již několik desetiletí vybavuje domácnosti po celém světě.
Netradičního komerčního sdělení si všimla i porota letošní Popai Awards – soutěži o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace.
Expozice a koncept prezentace produktů Bosch, které pro klienta připravilo promotion oddělní ppm factum, získaly od odborné komise ocenění za vynikající realizace.
Na pomyslném “walk of fame” tedy další hvězdu získala společnost ppm factum!