„ppm shelf track“ - smartphony nahrazují papíry

25. 02. 2013

Merchandising a ppm factum k sobě patří stejně jako plný obchodní regál a spokojený zákazník!

A protože se nároky zákazníků neustále zvyšují, je třeba i v oblasti merchandisingu hledat nové technologie, které práci merchandiserů zefektivní a klientům dodají jistotu, že je o jejich výrobky postaráno s maximální péčí.

„Pokud máme klientům dodávat ten nejkvalitnější servis, je nutné znát a plně využívat možností, které nám v současnosti nabízejí nové revoluční technologie“, prohlásil mimo jiné o unikátním systému „ppm shelf track“ ředitel společnosti Pavel Říha.

Právě proto společnost ppm factum společně s klientem Henkel ČR prezentovala v rámci Retail Summitu 2013 horkou novinku „ppm shelf track“.

Mobilní informační systém na platformě myAvis, který firma ppm factum začala implementovat, podporuje výrazně efektivnější činnost merchandiserů i jejich následnou kontrolu. Pracovníci ppm factum tak mohou pro své klienty efektivněji koordinovat vystavování zboží do regálů, kontrolovat jeho zásoby a například i sledovat reklamní akce konané v místě prodeje. To vše elektronicky za pomoci smartphonů. Papíry se stávají minulostí...

„Využití systému „ppm shelf track“ nám dává jasné informace o stavu našich výrobků napříč trhem a umožňuje řídit dostupnost zboží v reálném čase. Navíc díky obousměrné komunikaci, GPS kontrole a fotografiím jsme dosavadní důvěru nahradili stoprocentní jistotou“, řekl Ing. Aleš Pastorek, General Manager Henkel Beauty Care.

Právě díky využívání moderních technologií upevňuje ppm factum svoji pozici leadera na trhu v oblasti merchandisingu a podpory prodeje.

I proto se ppm factum zaslouženě stalo partnerem letošního Retail Summitu.

Záznam celého živého vystoupení si můžete prohlédnout v našem videoklipu.