Přinášíme do retailu více zážitků!

01. 10. 2020

Svět se mění a my se měníme s ním. Spotřebitelské chování se vyvíjí až skokově a my z průzkumů víme, že standardní promo již nebudí tolik potřebné pozornosti, jako dřív.

 

I proto přicházíme s vlastní filosofií Real Feel, která bude přinášet do retailu více inovací, zážitků a digitální podpory. Retail vnímáme jako nedílnou součást mediálního mixu a i proto budeme přinášet strategičtější koncepty, které i v prostředí prodejny navážou chytře na komunikaci značky.

 

Aktuálně rozjíždíme dlouhodobou kampaň na jeden z klíčových produktů Spontexu a to nejkompaktnější sytém ES+Compact, který vyniká tím, že jeho kbelík se vejde v bytě úplně všude, ale hlava mopu je naopak tak velká, že vytře rychle jakkoliv velké plochy.

 

Chtěli jsme se vyhnout klasickým předváděcím akcím, kterým se velká část zákazníků automaticky vyhne a i proto jsme tématu malý kbelík/velký mop využili tak, abychom v prodejnách zastavili maximum zákazníkům a navíc aby si značku zapamatovali.

 

Pro prví vlnu akcí, které jsme museli díky stávající situaci realizovat s řadou omezení, jsme připravili do hypermarketů náš malý bejvák iluzí, ve kterém zákazníky zvětší a zmenší speciální zrcadla. Zábavnou formou si tak mohou uvědomit výhody samotného produktu, který je tak malý, že se vejde všude, ale i tak velký, že se postará i o velký byt.

 

Pro další vlnu aktivity připravujeme i strategickou digitální podporou, která chytře propojí samotné akce v retailu s on-line prostředím a zvýší násobně dopad promotion.

 

Pokud si shrneme první čísla, která můžeme porovnat s předchozími aktivitami na shodný produkt, tak i přes covid situaci dosahujeme díky nové mechanice návštěvnost pozice o 32% a prodeje se zatím zvedají o téměř 20%.

 

Jak to šlo na prvních akcích, si můžete prohlédnout v naší fotogalerii :)