Retailová kampaň v online? Ano! Karamelové Latté od Tassimo.
Během nejpřísnějších epidemiologických opatření jsme dostali od Jacobs Douwe Egberts poměrně vzrušující výzvu. Seznámit spotřebitele s novou letní příchutí kapslí pro systém Tassimo a podpořit prodej v retailu, navíc bez možnosti samplingu kvůli stávajícím opatřením.
Společně s klientem jsme si stanovili tyto výzvy:
- Zvýšit prodeje nových kapslí Iced Karamel Latte a nového kávovaru Tassimo Bosch Style
- Přivést zákazníky na nové stránky Tassimo
- Zaujmout mladší cílovku
REAL FEEL jsme v ppm postavili právě kvůli podobným výzvám, které umožňují dívat se na retail trochu víc komplexněji. Pro Tassimo jsme s naším kreativně-strategickým týmem připravili efektivní integrovanou awareness kampaň, pro kterou jsme chytře využili všech dostupných kanálů. Kampaň jsme připravili pro Českou i Slovenskou republiku.
Retail dnes není jen fyzický obchod. Nová situace nás nutí více než dřív analyzovat cestu zákazníka ještě před tím, než samotný nákup uskuteční, a ideálně se mu věnovat i po jeho dokončení.
Právě proto jsme kampaň postavili napříč těmito kanály:
In-store – speciální hangery na produktech, které přes QR kód vedou zákazníka ke spotřebitelské letní soutěži na webu tassimo.cz. Před spuštěním jsme klientovi doporučili i hygienu samotného webu a upravili i customer journey tak, abychom zachytili maximum leadů pro budoucí komunikaci. Účast v letní hře byla podmíněna nákupem produktu.
On-line podpora – atraktivní bannerová reklama mířící na přesně definovanou cílovou skupinu.
Social media – kreativní komunikace na Facebooku a Instagramu. Zapojení menších a výraznějších influencers spolu s atraktivní soutěží.
Micro influencers – společně s brand awareness jsme chtěli produktu zajistit také trial. Proto jsme vybrali vhodné influencery z Testujto.cz, což je komunita 80 000 testerů, mikro-infulencerů, se kterými realizujeme řadu zajímavých aktivit. Vzorek nové kapsle jsme pak zaslali relevantním majitelům kávovaru Tassimo a ti se už postarali přes svoje sociální sítě o další komunitní sdílení jejich zážitků s novou příchutí. Zároveň jsme získali i množství pozitivních hodnocení na Heureka.cz, která byla s celou kampaní propojena.
E-commerce – stále se měnící trendy v nakupování, směřující stále více k online, jsme podchytili cílenou bannerovou komunikací, která mířila i na zákazníky, kteří by standardně aktivitu v retailu nezachytili. Prostřednictvím speciálního kódu jsme je navedli na e-shop Alza.cz, kde se po nákupu mohli zúčastnit naší Tassimo letní hry.
Speciální komunikace – pro zvýšení brand awareness u poměrně mladé cílovky (18–25) jsme připravili speciální augmented reality hru na Instagramu. Cílem bylo neobvykle a zábavnou formou představit značku a novou karamelovou příchuť Tassimo.
Díky tomuto omnichannel řešení jsme získali image a brand building podporující stávající i dlouhodobý prodej celého sortimentu Tassimo.
Kampaň je aktuální ve své finální fázi a níže se můžete mrknout na materiály, které jsme pro ni vytvořili.