Rexík Zóna na rodinných festivalech

17. 06. 2019

Pro společnost Henkel jsme navrhli novu aktivitu, která si klade za cíl oslovit a budovat vztah se spotřebiteli značky Rex.

Protože klíčová cílová skupina jsou převážně rodiny s dětmi, připravili jsme velkou Rexík Zónu, která je plná zábavných aktivit.

Značka Rex dlouhodobě podporuje řadu ekologických projektů a inovuje vlastní portfolio výrobků tak, aby měly minimální dopad na životní prostředí, veškeré aktivity jsem právě na ekologii postavili.

Návštěvníky zóny jsme prostřednictvím aktivit zábavnou formou uvedli do problematiky ochrany životního prostředí a ekologie.

První akce proběhla na slovenském festivalu Festík a návštěvnost Rexík Zóny trhala rekordy.

Na další akce se můžete těšit i u nás v Česku.

Jak si návštěvníci akci užili, se podívejte do naší fotogalerie.