Starbucks se spojil s Nescafé Dolce Gusto
Celosvětová ikona v kávě se díky Nestlé dostává právě do retailu a my jsme byli u toho.
V rámci jedné největší kávové fúze jsme připravili parádní promo, při kterém jsme předávali misi koncovým spotřebitelům. Ti si nově mohou dopřát nejrychleji rostoucí značku kávy i v teple svých domovů.
V ppm jsme pro tuto aktivitu vybrali top promotéry a hostesky, a abychom byli maximálně úspěšní, proškolili jsme je formou interaktivního 2 denního workshopu. Na něm všichni získali dokonalé ideové a produktové informace, ale také se naučili pracovat s mnoha typy zákazníků prostřednictvím čtyřbarevné typologie.
O promo byl v českých hypermarketech a prodejnách elektro obrovský zájem. Ukázalo se, že Starbucks je love brand, který bude fungovat nejen v oblíbených kavárnách, ale lidé mají zájem si tuto kávu vychutnat i u sebe doma.
Jaká byla na akcích atmosféra, se můžete přesvědčit v naší fotogalerii.