Strongbow sezona zahájena na Majálesu

16. 05. 2016

Letošní léto bude ve znamení masivního samplingu cideru Strongbow. V novém konceptu z dílny ppm factum se můžete těšit na nové promo, které se opírá o novou komunikační strategii Strongbow „Nature Remix“.
Naše týmy potkáte letos na klíčových místech s výskytem cílové skupiny. Budou to velká města a v nich zejména parky, náplavky, pláže a další místa, kde mladí lidé tráví čas věnovaný oddechu s přáteli.
Značka Strongbow nově přináší přírodu do města a proto naše týmy samplují vzorky z elektrokola a doprovází je nový elektromobil Nissan Leaf.
Mimo tuto road show budeme letos i na řadě významných hudebních festivalů, kam jsme navrhnuli mimo další aktivity i první fotostěnu v historii, u které se nefotíte vestoje, ale naopak vleže obklopeni trávou, mechem a jablky. 
Fotky návštěvníkům festivalů vytiskneme a všichni, kdo fotku opatří hashtagem, je pak najdou i na Instagramu.
První letošní akcí byl pražský Majáles, kde jsme rozdali 8.000 samplů a Strongbow zónou prošlo více jak 2.000 návštěvníků.
Jak se u nás bavili se mrkněte do fotogalerie.