Svatý Valentýn Milka
Již sedmým rokem jsme pro společnost Mondeléz připravili zamilované valentýnské promo, které si kladlo za cíl motivovat nakupující v českých a slovenských hypermarketech k nákupu hero produktu kampaně „Milka I Love You“.
Pro tuto první post-covid kampaň, kdy byla po delší odmlce umožněna realizace fyzického promotion na prodejnách, jsme se opírali o atraktivní POSM, skvělé dárky pro spotřebitele a také masivní hard-sell promo prostřednictvím profesionálních hostesek.
Pro tento rok byly jako hlavními dárky zvoleny 2 druhy prezentů. Pro jednu část obchodních sítí to byly zamilované hrníčky Milka a pro druhou pak jemné valentýnské náramky. Letošní dárky byly zvoleny skvěle a v některých prodejnách došlo na konci akcí k jejich úplnému vydání, čemuž odpovídaly i skvělé prodejní výsledky.
Celá mechanika pak byla jednoduchá, za nákup pralinek Milka obdržel zákazník náš dárek. Spotřebitelé na aktivitu reagovaly velice pozitivně. Jednak vždy funguje možnost získání instantního dárku, zároveň jsme jim prostřednictvím naší komunikace často i tento svátek připomenuli, což většina z oslovených jednoznačně ocenila. Další výhodou Milka I Love aktivity je i fakt, že samotný obal pralinek umožňuje umístění vlastnoručního vzkazu pro obdarovaného, nebo obdarovanou.
Project managerka ppm pro společnost Mondeléz, Eva Vacovská podotýká: „V této kampani jsme se museli vypořádat s novým nastavením spotřebitelů po dlouhotrvající covid situaci, zároveň jsme do terénu potřebovali každý den přes 180 promotérů a to i díky delší odmlce a celkové změně v oblasti pracovního trhu práce byla poměrně velká výzva“.
Přesto jsme během 3 dnů zrealizovali kompletních 320 akcí napříč obchodními sítěmi a to jak v Česku, tak na Slovensku.
Naše hostesky a celková mechanika aktivity docílila přeplnění forecastu, což považujeme vzhledem k ještě drobné ostražitosti spotřebitelů po covid situaci za skvělý výsledek. O povedené akci se můžete sami přesvědčti v naší galerii.