Tvarohové promo na Míšu

28. 07. 2015

Nanuky Míša přinášejí 2 letní novinky. Lesní ovoce a Borůvkový jsme aktivně promovali v českých hypermarketech.

V rámci proma jsme vytvořili  vizibilní promo stánky a navrhnuli jsme originální skládané sukně s potiskem loga Míša.

Protože běžný shopping trip zákazníka nevede vždy přes mražené segmenty, vybavili jsme hostesky navíc chladícím mobilním pultem, díky kterému si své zákazníky našly kdekoliv na prodejně.

Abychom byli efektivní maximálně, na mrazáky se zmrzlinou jsme umístili wobblery, které zákazníky upozornily na právě probíhající ochutnávku nanuků Míša.

To vše vedlo k mimořádně úspěšnému promu, kdy novinky ochutnalo přes 90% oslovených zákazníků.

Reakce zákazníků i celé promo si můžete prohlédnout v naší galerii.