URBAN CULTURE GAMES 2017

26. 06. 2017

„Představ si akci, kde tě už před vchodem zaujme pohled na chlápka, který vytáčí piruety na svém podivně malém kole. Jdeš dál a narážíš na hlouček lidí obklopující basketbalový koš, pod kterým si to 2 týmy rozdávají ve streetballu. Opodál zaslechneš saxofonové sólo, ke kterému se vzápětí přidává zbytek kapely, hrající tu nejvíc funky hudbu ve městě, kterou DJ vkusně doplňuje svými scratchi. Kde je dobrá hudba, tam samozřejmě nechybí ani tanečníci, kteří si tu co nevidět porovnají síly v battlu….“
S tímto motem za námi přišli ze značky Chio, která byla hlavním partnerem letošních Urban Culture Games. Měli jsme za úkol vytvořit pozici na hlavní třídě Náplavky, kde se celá akce letos konala.
Snažili jsme se přijít s konceptem, který přirozeně zapadne do velice specifické akce i komunity a zároveň odkomunikuje i samotnou značku.
Přinesli jsme tedy originální řešení, které nenásilně propojilo značku Chio jak s návštěvníky, tak s performery, kteří si Chio Point oblíbili jako pohodovou chill-out zónu.
V ní si mohli odpočinout, pokecat s přáteli, dát si neomezené množství Chio chipsů, udělat si v klidu selfie a také si na památku odnést fotky.
Jak se nám aktivita podařila si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.