V létě zase naplno
Poslední měsíce jsou ve znamení debat marketérů, analytiků, mediálních plánovačů – všech na které sedá syrová nutnost rozhodovat. Utrácet za reklamu nebo počkat na podzim? A jak komunikovat, povozit se na vlně soucitu a solidarity nebo dělat, jakože nic? Kdo volil správně a kdo hůře…nebo je to všechno jedno – to ukážou až zpětné analýzy. Otázkou je, kdo získá výhodu. Ten, kdo po celou dobu se zákazníkem komunikoval a jeho brand mu byl dostupný, nebo ten, kdo bude vyčkávat?
Pro nás v PPM je ale nyní – na začátku května – situace zřetelnější. Léto přinese každopádně úlevu, přibyde otevřených prodejních ploch, počet nakupujících poroste (ne, že by dosud příliš poklesl) a rozhodně se letos nebude konat obvyklý velký úprk do zahraničí. Ani případný pokles rodinných rozpočtů nebude mít na nákupy významný vliv, v naprosté většině jsme totiž zvyklí promovat zboží každodenní spotřeby. A to si odpustí málokdo. Proto se na léto těšíme a připravujeme se naopak na nápor během jindy opomíjené „okurkové sezóny“.
Nicméně změnu v chování zákazníků samozřejmě vnímáme a my se měníme s ní. Offline aktivace se v průběhu času mění a stejně tak se mění i způsob, jak ji vnímají zákazníci. Osvědčené funkční metody se dnes stávají méně účinné. I proto jsme se spojili s kreativci z pole českého marketingu a inovací a vytvořili tým, který hledá nové cesty jak dopřát zákazníkům reálný a zapamatovatelný zážitek se značkou.
Připravujeme kampaně, které reflektují společenské změny a myslí přitom na nové hygienické standardy. Do offline kampaní promyšleně zapojujeme i digitální komunikaci.
Novinkami z naší dílny jsou technologie (sense motion, virtuální asistentka, QR, AR/VR a další), které dokážeme využít v rámci aktivací jak v retailu, tak mimo něj.
Rádi vám připravíme koncepce, které budou v tom letošním zvláštním létě skutečně účinné a nepřehlédnutelné. Myslete na to, že podzim, do kterého se hodně rozpočtů stále odsouvá, není nafukovací, bude těžké se v těch „davech“ prosadit.