Zážitky z kávy se vrací do hypermarketů
Letní promo jsme právě odstartovali pro exklusivní značku L´Or, která si získala svou silnou pozici v portfoliu společnosti Jacobs Douwe Egberts i napříč trhem.
Omezení v prodejnách postupně mizí a my máme konečně možnost předat zákazníkům informace o produktech našich klientů.
Tentokrát jsme zvolili formu samplingu prostřednictvím speciálně školených ambasadorek, které se mimo dokonalé znalosti kávy, musely orientovat i v nových hygienických opatření. Speciálně na toto promo jsme klasický vzdělávací workshop obohatili o post-covid školení, kde pracujeme jak s pravidly, tak s novým přístupem ke spotřebitelům.
Akce ukázaly, že lidem opravdu chybí možnost obyčejného rozhovoru s hosteskou a i díky tomu jsme byli v konverzi úspěšnější, než před vypuknutí samotné covidové situace.
Jaká byla na prodejnách nálada se můžete podívat do naší fotogalerie.