ZKVALITŇUJEME NAŠE SLUŽBY - DATA Z MERCHANDISINGU TROCHU JINAK - „Shelf Track“ od ppm factum

12. 01. 2015

ZKVALITŇUJEME NAŠE SLUŽBY - DATA Z MERCHANDISINGU TROCHU JINAK - „Shelf Track“ od ppm factum

Využití informací z terénu a dopady zavedení Shelf Tracku do merchandisingového systému

1.   Přesně víme zda a kdy byl MCHD na dané prodejně a vidíme na základě fotodokumentace jeho práci v reálném čase.

2.   Eliminujeme hodiny, které MCHD pouze vykazoval ale neodpracoval.

3.   On-line detailní přehled o exekuci centrálních aktivit na řetězcích:
        •    víme zda DÚ, které mělo být umístěno na konkrétní prodejně bylo vystaveno či nikoli
        •    vše je podloženo fotodokumentací
        •    máme přehled o DÚ nejen v den akce ale po celou dobu trvání akce
        •    pokud akce (DÚ) nestojí víme proč

4.   On-line výstupy s uvedením nových výrobků na trh – na základě těchto dat máme informace, že např.:
        •    DC řetězců nezvládají zajistit dostatečné množství nových výrobků na regále a dodavatel přichází o obrat
        •    známe vývoj distribuce na regále pro vyjednávání z řetězci

5.   Zefektivňujeme merchandisigový panel = úspora hodin a financí.

6.   Odchod nekvalitních MCHD, kteří svou práci nevykonávají poctivě a snaží se obcházet nastavený systém – GPS lokalizace přesný čas a místo.

7.   Každý KAM má sofistikovaný report svého zákazníka, kde vidí přesné vyhodnocení dané centrální akce – argument pro následné vyjednávání na řetězci o případné slevě nebo o zpětném bonusu.

8.   Obchodní zástupci a Area manageři jsou informováni o jakékoliv změně v daném tourplánu.

9.   Merchandiser je informován o všech akcích, vše vidí detailně v PDA, nemůže na nic zapomenout.

Stále se snažíme posouvat naše služby a merchandisingová data prostřednictvím systému „Shelf Track“ jsou dalším krokem na této nikdy nekončící cestě. Jsme přesvědčeni že tento krok ocení především naši klienti, pro které byla tato inovace připravována.

Tým ppm factum a.s., divize merchandising.